Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

Veelgestelde vragen

Zijn de prijzen die vermeld zijn op de website Inclusief of Exclusief BTW?
Alle prijzen, die op deze website staan, zijn exclusief BTW, tenzij dit anders vermeld is.

Wat gebeurt er, nadat ik een bestelling of aanvraag voltooi?
Zodra u een aanvraag voor een offerte of een order via onze website plaatst, wordt deze persoonlijk
behandeld door het verkoopteam van Inter Design. Hierdoor kunnen wij uw aanvraag persoonlijk controleren
en behandelen, of waar nodig adviseren.

Waarom is de levertijd bij de meeste producten op aanvraag?
Omdat een order vaak uit meerdere producten bestaat, met verschillende productietijden en omdat deze
soms op verschillende wijze geleverd moeten worden, kunnen levertijden sterk variëren. Daarom zullen wij
per offerte/orderaanvraag individueel moeten bekijken, wat de beste leveringswijze is en wat een realistische
levertijd zal zijn.

Ik zou een product graag willen bestellen met een andere kleur, kan dit?
Uiteraard snappen wij best dat u, om uw straatmeubilair nog beter tot zijn recht te laten komen, een bepaalde
kleur zoekt. Wij kunnen in goed overleg altijd de juiste kleur bieden, dit kan mogelijk wel extra
kosten met zich meebrengen. Neem contact met ons op als u opzoek bent naar speciale kleurmogelijkheid.

Waarom moeten sommige producten nog zelf gemonteerd worden?
Inderdaad zijn niet alle producten in ons assortiment compleet gemonteerd als ze bij u afgeleverd worden. Dit
doen wij, om de kosten laag te kunnen houden, zonder, dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Vaak wordt er
slechts van u verwacht, dat u de planken van een zitvlak of rugleuning moet monteren met een schroevendraaier
of boormachine. Kortom, iedereen moet zonder al te veel moeite onze producten kunnen afmonteren.

Welke verzendkosten hanteert Inter Design?
Bij bedragen onder €5000,- worden er standaard transportkosten in rekening gebracht van €80,-. Mocht u een
bestelling hebben ingediend boven de €5000,- dan worden deze kosten niet in rekening gebracht.

Bij levering op mijn offerte/order staat dat het transport ongelost is. Kan ik dit ook laten lossen?
Standaard worden onze leveringen inderdaad ongelost geleverd, dit betekent, dat u zelf verantwoordelijk bent voor
het verplaatsen van uw bestelling vanaf de vrachtwagen. Veel bedrijven zijn in het bezit van een heftruck en zijn prima
in staat dit laatste deel van de levering te volbrengen. Dit zorgt ervoor, dat transportbedrijven geen heftruck mee
hoeven te nemen wat aanzienlijk scheelt in uitstoot van CO2. Maar mocht u toch niet instaat zijn om zelf uw bestelling
te lossen, dan kunnen wij dit uiteraard voor u regelen. Houd u er rekening mee, dat dit mogelijk hogere kosten met
zich meebrengt.

Ik kan een bepaald Inter Design product niet meer terug vinden, wat moet ik nu doen?
Het kan voorkomen, dat Inter Design in het verleden producten heeft aangeboden, die inmiddels niet meer onderdeel
zijn van ons assortiment. Als u op zoek bent naar een dergelijk product, dan kunt u altijd rechtstreeks contact met ons
opnemen. Veel producten zijn namelijk nog wel leverbaar of kunnen nabesteld worden.

Waarom moet ik een account aanmaken als ik iets probeer te bestellen of aan te vragen?
Door middel van een account kunnen wij makkelijk uw bedrijfsgegevens verwerken in offertes en orders. Zo kunnen
wij nog efficiënter te werk gaan. Ook kan een account dienen om gemakkelijk opnieuw aanvragen of bestellingen te
plaatsen zonder alle  informatie weer opnieuw te moeten invoeren.

Kan ik ook zonder gebruik van de website een offerte aanvragen?
Mocht u toch liever persoonlijk met het verkoopteam van Inter Design willen spreken, dan kan dat natuurlijk gewoon.
Neem dan contact met ons op.


×
×
×
×
×
×
×